Motorové díly, Strana 2
-
Těsnění motoru
-
Rozvody a kladky
-
Vodní okruh
-
Přívod paliva a zapalování
-
Výfukový systém
-
Mazání motoru
-
Hlava motoru
-
Hlavní díly motoru
-
Čidla
Nejprodávanější
Značky
Výpis produktů

Gufero sacího ventilu na Subaru motory

Gufero výfukového ventilu na Subaru motory

Originální díl Subaru Umístění dle diagramu ve foto

Originální díl Subaru

Originální hadice vody z chladícího okruhu do vodní pumpy

Originální hadice vody pro chlazení turbodmychadla

Originální hadice vody pro bypass z chladícího okruhu do vodní pumpy

Originální hadice vody pro chlazení turbodmychadla

Originální hadice z bloku motoru do výměníku Rozměr: 11 x 18 x 40 x 40 mm

Vysoce pevnostní hlavové štefty od renomované společnosti ARP pro motory EJ20/EJ25. Vždy doporučujeme při navyšování výkonu, výhradně u motoru EJ25 jsou téměř nutností

Vysoce pevnostní hlavové štefty od společnosti RCM pro motory EJ20/EJ25. Vždy doporučujeme při navyšování výkonu, výhradně u motoru EJ25 jsou téměř nutností Pro navyšování...

Originální chladič oleje Subaru Impreza Spec-C

Kladka rozvodového mechanismu. Pro motory DOHC - čtyři vačkové hřídele i SOHC - dva vačkové hřídele Rozvodový mechanismus obsahuje 2 ks těchto kladek. Cena za 1 ks kladky...

Kladka rozvodového mechanismu. Pro motory DOHC - čtyři vačkové hřídele i SOHC - dva vačkové hřídele Cena za 1 ks kladky Originální díl Subaru

Kladka rozvodového mechanismu. Pro motory DOHC - čtyři vačkové hřídele i SOHC - dva vačkové hřídele Cena za 1 ks kladky Originální díl Subaru

Kliková hřídel Subaru pro motory EJ20. Pasuje na modely Subaru Impreza WRX, WRX STI, Forester Turbo, Turbo-S, Legacy EJ20

ACL Race, kliková (hlavní) ložiska STD - uložení kliky #3

ACL Race, kliková (hlavní) ložiska STD - uložení kliky #5

Originální Subaru kliková (hlavní) ložiska Spec-C STD - uložení kliky #5

Klikové kolo pro Starší modely Subaru

Vačkové kolo pro většinu Subaru po roce 2000